som jag minst det var det lätt, även när jag trillade omkull

Har legat i sängen hela dagen och den gången jag försökte gå upp resulterade i att jag slog i foten (som fortfarande gör ont) precis vad jag behövde. Halsen gör ont, huvudet gör ont + att jag kokar. Tur att familjen Eriksson alltid har glass hemma för det är det jag lever på just nu och te. Har sett filmen taken två gånger nu och eftersom jag är ensam hemma så resulterar det i en rädd sophie som har ringt pappa och bett honom komma hem. Har verkligen världens finaste pappa, du vet alltid vad du ska göra för att få mig att må bra. Fick två skivor med paolo nutini av honom igår som han råkade ha i sin skivsamling, lyckorus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0