sometimes we all have bad days

Mysig tjej här borta. Befinner mig unger några lagen filtar med en kopp te och halstabletter. Världens bästa gossedjur ligger bredvid vet inte om jag syftade på min enorma flodhäst eller min nytvättade katt som ligger och nästan skakar och vill ha lite värme. Hur som helst så har jag åkt på en ny förkylning. Ont i huvudet har jag också. I alla fall glömde att berätta om de underbara händelserna igår. Först så var jag duktig och fick en allergisk reaktion, sen tänkte jag frossa i kladdkaka så bakade två kladdkakor gick sen och la mig i sängen. Hörde jag timern, nej så klart inte. Lukten av bränt. Vit rök i hela nedervåningen. Två kolkakor plockades ur ugnen. Men som tur va fick jag lite hjälp av mamma sen så fick mina kladdkakor till slut. Nu tänker jag fortsätta kolla på underbara cougar town och sen gå och sova.

Kommentarer
Postat av: Johanna :)

sv: åh, tack så jätte mycket Sophie!

2011-03-21 @ 11:56:17
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0