nu ska vi vara positiva här

Vaknade klockan kvart i åtta av att det var nån som ringde på dörren. Blev lika glad som vanligt. Så satte på mig det som låg på golvet och sket i att borsta ut håret gick till skolan såg ut som en pudel. Kände mig ovanligt fin. Vi hade bara en lektion idag och känndes värt att den började halv nio då också. Fick tillbaka mitt matteprov och det gick bra, nöjd tjej eller nörd tjej. Sen har det varit i-vals information hela dagen och är just nu rätt säker på mitt val men det kommer jag inte vara länge till. Jag älskar min beslutsångest. Efter skolan drog några ur klassen ner på stan och fika på wayne´s. Känner att pengarna i plånboken snart är ett minne blott. Nu är jag uttråkad så tänkte göra situationen bättre och gå och plugga eftersom det är så roligt. Kommer snart upp bilder från gårdagens modevisning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0