ruta ett



Men va roligt ännu en onödig blogg om absolut ingenting. Ja absolut ingenting det är nog va den här bloggen kommer handla om för tror inte det kommer skrivas så mycket men vi får se.Fint namn på bloggen med yes, kul att alla "normala" är upptagna av folk som gör bloggar och sedan inte använder dom (jag är inte bitter). Just nu sitter jag och håller på lite med designen som jag inte fattar ett skit av, men det låter jag nog nån annan fixa åt mig men nu får den se ut som alla andras.. tänkte inte välkomna alla mina bloggläsare som inte existerar mer, men ni får en låt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahahah bitterheten bara strålar igenom..

och jag ska nog hjälpa dig allt!

och jo du ska visst vara aktiv hihihi

2011-02-21 @ 01:01:05
URL: http://fattigamarsbarn.blogg.se/
Postat av: sophie

haha tack hanna, borde varna känsliga läsare om min bitterhet egentligen. Och will see about that!

2011-02-21 @ 01:18:06
URL: http://elisabethsophies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0